Met hoeveel inwoners kan Lingewaard nog groeien?

Met hoeveel inwoners kan Lingewaard nog groeien? De woningnood voor veel mensen in Nederland is hoog. Zo ook in onze gemeente. De opgaves groeien en de gronden zijn schaars. Het huidige aantal inwoners is 47.000. Met hoeveel inwoners kan Lingewaard dus nog groeien? Zodat we nog voldoende bedrijvigheid, recreatie en woningen kunnen plaatsen en onze mooie gemeente leefbaar houden.

Met hoeveel inwoners kan Lingewaard nog groeien?

De woningnood voor veel mensen in Nederland is hoog. Zo ook in onze gemeente.  De opgaves groeien en de gronden zijn schaars. Het  huidige aantal inwoners is 47.000. Met hoeveel inwoners kan Lingewaard dus  nog groeien? Zodat we nog voldoende bedrijvigheid, recreatie en woningen kunnen plaatsen en onze mooie gemeente leefbaar houden.

Hierover heeft VVD Lingewaard een debatverzoek in de raad gehad. Het zijn valide vragen om met elkaar te bespreken. Met respect voor ieders mening.

VVD Lingewaard is voor een beperkte groei van het aantal inwoners. Hierbij focus voor huisvesting voor mensen uit Lingewaard, ruimte voor ondernemers en voldoende groen om te recreƫren.