Lijsttrekker en kandidatenlijst vastgesteld

De Algemene Ledenvergadering van VVD Lingewaard heeft op dinsdag 21 november de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 vastgesteld.

De Ledenvergadering van VVD Lingewaard heeft dinsdag 21 november de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018 vastgesteld.

De huidige wethouder Helga Witjes uit Doornenburg is hierbij door de Lingewaardse VVD Leden gekozen als lijsttrekker. De lijst wordt vervolgd met de huidige fractieleden Matthew van der Woerdt uit Huissen, Luc de Pauw uit Bemmel en Theo Aaldering uit Gendt.

Nieuw op de lijst zijn de kandidaten Nick Hubers uit Bemmel en Berry Wilkens uit Bemmel. Hubers was al gemeenteraadslid en zal zich aansluiten bij de fractie van VVD Lingewaard. Wilkens heeft de afgelopen periode ervaring opgedaan in de steunfractie en voerde hierbij regelmatig het woord.

Voorzitter Mathieu van Engen heeft veel vertrouwen in de vastgestelde lijst: ”De afgelopen raadsperiode heeft onze wethouder het verschil gemaakt in de coalitie en heeft de VVD fractie door haar actieve en scherpe houding veel VVD doelen gerealiseerd. Met deze enthousiaste ploeg hebben we een optimaal uitgangpunt om ons ambitieuze programma genaamd “Mijn Lingewaard” te realiseren in de volgende raadsperiode!”

De volledige kandidatenlijst is als volgt:

1. Helga Witjes, Doornenburg

2. Matthew van der Woerdt, Huissen