Tuinbouw en Lingewaardse economie

VVD Lingewaard is van mening dat Lingewaard , in het bijzonder Huissen en tuinbouw al lang aan elkaar verbonden zijn. Tuinbouw is iets waar veel bewoners mee te maken hebben gehad. Tuinbouw wordt beleefd als een trots, dat blijkt ook wel weer door het initiatief in Huissen om tuinbouw te verankeren in een bouw van een Odeon op de markt. Tuinbouw in Lingewaard staat ook voor innovatie en werk. Een belangrijke sector voor Nederland, onze regio en onze gemeente.

VVD Lingewaard is van mening dat Lingewaard , in het bijzonder Huissen en tuinbouw al lang aan elkaar verbonden zijn. Tuinbouw is iets waar veel bewoners mee te maken hebben gehad. Tuinbouw wordt beleefd als een trots, dat blijkt ook wel weer door het initiatief in Huissen om tuinbouw te verankeren in een bouw van een Odeon op de markt. VVD Lingewaard heeft een motie opgesteld die voor zich spreekt namelijk vertrouwen geven aan Tuinbouw binnen Lingewaard met de kernactiviteiten opgenomen in het Next Garden.

Als VVD Lingewaard geven wij het glastuinbouwgebied Bergenden niet op en zien in Next garden als een uitstekend uitgangspunt om Lingewaard als tuinbouwcentrum uit te bouwen en nog meer elan te geven.